Hayki
Hayki
14 Nisan 1983 Follow
Followers
    No records found to display.
Editors

    No editor.

Nolur Evet De ? Hayki

Hayki: Aşkım, minik kraliçem seni çok seviyorum
Yas: Ben de

Hayki: Benimle benimle benimle evlenir misin
Yas: Ha ne diyosun sen lan ohaa Hayır olamaz asla

Hayki: Neden?!
Yas: İçip içip döversin

Hayki: Yuh kızım ben alkol kullanmam ki döversem de adam değilim
Yas: İnanamam ki Hayki

Hayki: Yalancı mıyım ben sanki?
Yas: Lan sen kahveden çıkmazsın

Hayki: Okey, tavla bilmem öğrenirsem senle oynarım
Yas: Yok aman dur orda kalsın kumar da vardır şimdi sende

Hayki: Asla korkma benim çok da param yok da zaten altı üstü derdim saadet
Yas: Olmaz aşkım biraz sabret ben bu yaşta biraz taze sayılırım

Hayki: Gelir ben de kapının önüne anırırım
Yas: Hayvan! Şarap içer pis kokarsın tipinden de belli zaten sen bi psikopatsın

Hayki:Tamam kabul var birazcık amma ellerinde uslanırım Damlam yarın seni istetirim anamla git konuş babanlaa
Yas: Anam başım belada deli misin sen oğlum öldürürler hem de zaten özgürüm ben hiç bişeyden anlamam ki çamaşır bulaşık elim ayağıma dolaşır.

Hayki: Korkma bebeğim elime her bi iş yakışır hem dikiş nakış da biliyorum sana bişey bırakmam
Yas: Igg kuru fasulye pilavı yaptırıp yanında soğanı kırayım dersen elimin tersini yersin suratına mersi de dersin ben mersin kızıyım bak abi git başımdan ya

Hayki: Ahh yeter ulan evleneceksin benimle yarim kalmadı halim kalbim yalnız sana talip bana bağırıp durma çarparım ağzının ortasına
Yas: I-ıh şimdiden başladı ya

Hayki: Affet bebeğim kendimi kaybettim birdenbire bendeki şiddet dilden gelir ama elden gelmez
Yas: haa tabi tabi o zaman isteklerimi sayıyorum yatlar katlar beatler featler miclar mixer

Hayki: Lan şimdi bu kız bi de benden klip isterse
Yas: İsterim tabi ki sersem

Hayki: O zaman çekelim dersem kabul eder misin söyle bana evet mi hayır mı evet mi hayır mı?
Yas: I-ıh hayır

Hayki: Evet mi hayır mı?
Yas: Hayır dedim

Hayki: Lütfen
Yas: Hayır

Hayki: Evet mi hayır mı
Yas: Hayır

Hayki: Evet de nolur nolur
Yas: I-ıh hayır hayır.

Nolur evet deeee


Album Name : Albüm Adı Yok Submitted by : Diego / Suggest Edit

Hayki Hayki
Followers
    No records found to display.
Editors

    No editor.

Artist List

Hiçbir sanatçıyı takip etmiyorsunuz.


Lyrics List